Obraz O3 - 1.8TSI - po przejechaniu 12.000km w 4 miesiące

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jerol
    Ambiente
    • 2014
    • 188

    #51
    mojego ojca Tiguan tsi na 250 kucy podkrecony pali srednio kolo 11l 50/50 miasto trasa, Polska trasa do 100km/h tak kolo 8,5-9l jezeli jedzie spokojnie, a autostrada wegry i chorwacja to 12-14l ale to jazda 150-200km/h

    Komentarz

    • misiek^wro
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8321

      #52
      piotrek_gdy, proszę Cię - zobacz sobie statystyki w jakim mieście jeździ się najwolniej w Polsce. Wrocław w końcu lideruje.

      Nasz magistrat zadbał o taki rozp... drogowy, że ja się modle aby otworzyli wszystkie obwodnice wszystkiego i skończyli wszystkie remonty. 2 lata temu do domu wracałem z pracy w 15-20 minut. Teraz jadę 40 ... Raptem do przejechania 11.2 km.

      Ponadto panowie, chcemy się licytować?

      275KM 4x4 na 18" 225 , wydech 3" z kawałkiem chyba :P bo ryczy jak popierdolony, dolot FORGE'a, auto NIEWYSTROJONE z 4 osobami + pełen załadunek i :

      Wrocław - Kudowa ( pełeń ogień, prędkość cały czas 100+ i nasłuch kumpla na CB ) i później zgodnie z przepisami do Cro = spalanie 7.5 na miejscu pokazywał komp, 7.9 wyliczenia.

      Trasa Murter - Wrocław, gdzie na wszystkich autostradach jechalem najwolniej 170 zwalniając tylko jak miałem info o policajach - czyli 2 razy w cro + 3 razy w austrii. Czechy przejechane już lajtowo i Polska ogień - spalanie 11.2 wg portfela.

      Wrocław czyli 100% miasto a nie jakieś spalanie 50/50 bo sie jedzie po obwodnicy itd ... - mogę się pierdolić, muskać gaz - stojąc w korkach i tak pali 12-13, a jak ruszam troche zwawiej, co jakis czas wejde na czerwone to pali 15 - to na uj się spinać i męczyć? :twisted:

      Tak jak napisał jerol - Średnio z 14-15 zmiksowanych w 50/50 z trasa 7-8 wychodzi owe 11-12. A pełen ogień na trasie, ośmieszanie każdego Passata czy innego wynalazku, bo ludzie naprawdę łapią niesamowitą spinę ( ciągle się to wszystkim zdarza ku mojemu rogalowi ) jak ich zaczyna wyprzedzać Octavia. Wtedy ja ( wredny jestem ) daje im wyjść ze 2-3 metry do przodu i następnie wciskam gaz razem z kickdownem - muszę sobie zamontować kamerkę i wtedy na forum będę wklejał takie oto smaczki :


      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


      Komentarz

      • Ceed1
        Rider
        • 2012
        • 461

        #53
        wtf? Albo ja nie umiem czytać albo post wyżej nie ma nic o 1,8 TSI.

        Komentarz

        • mac_aaron
          Elegance
          • 2012
          • 984
          • Octavia III (5E3)
          • CJSA 1.8 TSI 180 KM

          #54
          Ceed1, oj tam oj tam, kolejny temat o spalaniu się zrobił. Jak poczekać jeszcze parę dni to powinien się przekształcić w dyskusję benzyna vs diesel... zdecydowanie za dużo offtopu na OCP...

          Komentarz

          • misiek^wro
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8321

            #55
            Zamieszczone przez Ceed1
            wtf? Albo ja nie umiem czytać albo post wyżej nie ma nic o 1,8 TSI.
            Specjalnie dla Ciebie

            1. Spadek poziomu oleju od MAX do MIN
            2. Spadek poziomu płynu chłodzącego od MAX do połowy
            3. Wymiana silnika podnoszenia lewej przedniej szyby
            4. Resetowanie (w serwisie) Columbusa po zwisie
            5. Załadowanie ponownie softu do parktronika bo się na columbusie przestał wyświetlać
            6. Zwis dosłownie całej elektroniki wymagający zatrzymania się, wyłączenia silnika, zamknięcia samochodu - czyli coś w rodzaju ALT+CTRL+DEL
            7. Kilkanaście razy nie udało się odebrać rozmowy telefonicznej używając przycisku na kierownicy, choć przycisk ten był sprawny elektrycznie - czyli problem z softem...
            8. Dziwnie głośna praca tylnego zawieszenia na dziurach, efekt podobny jak w maluchu przy poluzowanych śrubach od amortyzatorów, serwis też mówi że coś nie tak, ale znaleźć nie potrafią...
            Ad 1: Zarówno w 2.0 FSI jak i 2.0 TSI były podobne przypadki wp... oleju. W serwisach wciskają ciemnotę że TTTM, ale sporo userów po tym, jak już padnie turbina i zostanie ona ZREGENEROWANA PROFESJONALNIE stwierdzają że ubytki oleju nie są takie duże.
            Ad 2: Miałem podobny przypadek w O2 2.0 TDI - regularnie przy dużych wahaniach temp. musiałem dolewać około 50-100 ml płynu - rano przy odpalaniu miałem cudne beeeep. Co było przyczyną? Nie wiem, ale po wstawieniu 2.0 TFSI się ani razu nie powtórzyło.
            Ad 3: Co to ma wspólnego z zamontowanym silnikiem? To się tyczy każdej o3 - nie ma innych modelów silniczków w aucie benzynowym i innych w dieslach itd.
            Ad 4: Columbus, Model RNSv1.8TSI czyli jak wyżej.

            Mam iść dalej?

            Mi też się Columbus zwiesza. Ze 2-3 razy w ciągu 2 lat. Nie jeżdzę z tym do serwisu, tylko pierw próbuję magiczną kombinację przycisków, a później jak nie działa mam masę SWL Reco i innych płyt ratunkowych.

            Soft do parktronika - brak wyświetlania wynika z desynchronizacją radia, a nie wgrywania czegoś do sterownika PDC. Flashowali sterownik PDC bo tak było im najłatwiej.

            Ad 6. Przyznam ciekawa sprawa. Ale zarówno może zdarzyć się w O3 RS jak i poczciwej O2.

            Ad 7. : Polecam odwiedzić machera od Columbusów i BT - bo ASO raczej nie wgra Ci nowego oprogramowania do radia, ani nie zobaczy jak ustawiony jest BT pod aktualnie używany telefon.

            Ad 8: To trzeba poczekać i w czasie gwarancji nie dawać zawieszeniu odpustu. No i co chwilę "zbierać" dokumentację w ASO.

            Ceed1 i mac_aaron, dużo czy nie dużo, często z konstruktywnej dyskusji wychodza konstruktywne pomysły.

            Ktoś założył niewiele mówiący wątek pt Obraz O3 ...

            Gdzie niektóre usterki średnio bezpośrednio dotykają silnika 1.8 TSI, a bardziej całokształtowo dotykają O3.

            Mamy być precyzyjni jak Niemcy i dopierd... się o każdą nieścisłość i offtop, czy jednak zachowywać się po kumpelsku, popierdolić o dupie Marynii i przy okazji później pomóc ?
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz

            • bolo81
              Ambiente
              • 2013
              • 249
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #56
              misiek^wro po Twoich wypowiedziach widzę że wiedzę na temat Octavki masz sporą A że jesteś z Breslau to już w ogóle miód malina. Jak odbiorę RSa (6 tydzień 2014) to jak znajdziesz czas i chęci to może mały spocik?

              pozdrawiam
              O3 RS TSI DSG

              Komentarz

              • misiek^wro
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 8321

                #57
                bolo81, nie ma problemu
                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                Komentarz

                Pracuję...